Garantie produse - Smart Media

Acest document defineste termenii si conditiile generale pentru produsele smartmedia achizitionate prin magazinul online www.smartmedia.ro
1. Perioada de garantie

Garantia produsului incepe in data achizitionarii produsului, data confirmata cu chitanta, factura sau alt document de plata, din magazinul online www.smartmedia.ro. Acest document trebuie pastrat impreuna cu cardul de garantie.

Perioada de garantie este diferita, in functie de categoria produselor, specificata pe magazinul online www.smartmedia.ro.

2. Conditii pastrare garantie

Aceasta garantie face referire doar pentru produsele utilizate conform destinatiei lor si pentru care sunt valabile urmatoarele:

– conditiile de lucru sunt in concordanta cu informatiile mentionate pe produse, ambalajele lor, in documentele de insotire si conform datelor tehnice furnizate de producatori.

– temperatura si umiditatea mediului ambient in care au fost montate produsele sunt conforme cu datele mentionate in fisa tehnica;

– instalatia electrica unde au fost montate produsele nu este subiectul variatiilor de tensiune, variatii care sunt in afara razei de functionalitate mentionate in fisa tehnica a produsului;

– produsele sunt conectate, instalate si montate corespunzator cu instructiunile producatorului, in cadrul valorilor grilei de utilizare, conditiile si mediul de lucru specificate in detaliile tehnice, instructiuni de utilizare, standarde si alte documente ce insotesc produsele.

Obligatiile smartmedia de garantie mentionate mai sus sunt doar pentru inlocuirea sau repararea produselor care s-au defectat in timpul utilizarii directe. Cheltuielile cu instalarea sau demontarea produselor nu fac obiectul acestei garantii.

Utilizatorul beneficiaza de garantie doar in locul de unde a fost achizitionat produsul, prezentand toate documentele si componetele produsului.

Dispozitivele comercializate de magazinul online www.smartmedia.rovor fi trimise spre rezolvarea defectului doar daca acest lucru este solicitat de smartmedia. Pachetele care contin retururi nesolicitate nu pot fi procesate si nici returnate expeditorului dupa rezolvarea plangerii.

3. Service garantie

In cazul in care utilizatorul observa un defect de functionare a produsului, va contacta echipa smartmedia prin email, la adresa office@smartmedia, furnizand urmatoarele informatii (obligatoriu):

– data achizitionarii produsului

– numarul facturii fiscale

– numele si seria produsului

– descrierea defectiunii

– fotografie / video cu comportamentul dispozitivului / defectul observat

4. Enter in your information to educate yourself inescapable fact regarding b�sta casino utan svensk licens. Returnarea produselor in garantie

Conform legislatiei în vigoare, returnarea produselor este aplicabila doar persoanelor fizice.

Consumatorul are dreptul la retur fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului conform OUG 34/2014.

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

1. Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. MEDIA SMART TECH S.R.L.

2. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de S.C. MEDIA SMART TECH S.R.L.

3. Potrivit prevederilor legale in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

4. Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastra, vor fi expediate inapoi la firma S.C. MEDIA SMART TECH S.R.L. Primul pas este sa completati  formularul de returnare produs pe site-ul nostru. Nu avem posibilitatea de a prelua colete cu ramburs. Va rugam sa specificati contul bancar la formularul de returnare produs pentru a putea vira banii inapoi in contul dvs. Produsele returnate trebuie sa fie in forma lor originala, fara a fi deteriorate sau utilizate.

Produsele se vor returna in cutiile originale, ambalate corespunzator cu materialele de protectie originale (suporti interiori de carton pentru produs) si materiale suplimentare daca este necesar (hartie, folii, pungi, carton etc.) pentru a evita deteriorarea acestora. Sunt refuzate retururile ale caror cutii nu sunt protejate corespunzator.

Va rugam sa completati formularul de returnare produs in cazul in care doriti sa efectuati un retur si veti primi toate indicatiile necesare!

Daca indeplineste toate conditiile descrise, va vom trimite curierul pentru a ridica produsul de la adresa specificata in formularul de returnare produs.

Contravaloarea marfii returnate va fi restituita in 14 de zile de la momentul primirii acestei informaţii. in cazul in care nu primim acesta informaţie banii va vor fi returnaţi in 14 de zile din momentul preluarii produselor returnate.

Daca dumneavoastra doriti sa returnati un colet trebuie sa o faceti prin intermediul unei firme de curierat, Taxa de curier va va fi returnata, doar in urmatoarele conditii: daca produsul primit este degradat, are un defect sau nu este produsul comandat de dumneavoastra

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta. Cumparatorul nu are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.

5. Scoaterea de sub garantie

Nu beneficiati de garantie in urmatoarele situatii:

– Instalarea a fost efectuata de o persoana neautorizata;

– reparatia produsului a fost efectuata de o persoana neautorizata sau intr-un loc nepermis;

– produsul nu a fost exploatat corespunzator

– produsul nu este in conditii optime;

– documentul de insotire este pierdut (chitanta, bon fiscal sau factura);

Garantia nu acopera daunele produse de avariile la instalatia electrica (instalatie electrica veche, defectuoasa sau incorecta);

Garantia nu acopera daunele cauzate de: umiditate, inundatie, foc, dezastre naturale, supraincarcarea retelei electrice, socuri electrice, evenimente de asigurare, spargere, zgarieturi, mizerie, inchiriere, arderi si actiuni intentionate sau neintentionate, exces de utilizare, exploatare necorespunzatoare, exploatarea produsului prin depasirea standardelor, manualului de utilizare, cod, incluzand si acele conditii specificate in standardele electrice din regiunea unde se foloseste produsul.

Garantia nu acopera componente a produselor cu garantie limitata la 2 ani: baterii, cosumabile etc.

Garantia nu acopera cheltuielile cu manopera pentru instalarea sau demontarea produselor.

smartmedia isi asuma dreptul de a lua decizia finala cu privire la veridicitatea fiecarei reclamatii.

6. Solutionarea reclamatiilor

Solutionarea reclamatiilor acceptate de smartmedia se vor efectua dupa cum urmeaza:

– repararea gratuita a produsului defect sau

– inlocuirea produsului cu unul nou in conditii specifice (exista posibilitatea inlocuirii cu un produs similar) sau

– returnarea sumei de bani cumparatorului pentru produsul defect, in cazul in care acesta nu poate fi reparat sau inlocuit in timpul celor 30 zile de la data reclamatiei.

Produsele defecte inlocuite de smartmedia vor reveni in proprietatea smartmedia.

Costurile returnării produsului reparat sau schimbat sunt suportate de smartmedia.

In concordanta cu legea protectiei consumatorului, art.20 (1) din o.g. 21/92 (1), si contractul de vanzare cumparare a produselor, reclamatiile pot fi solutionate in timpul a 15 zile, incepand cu data reclamtiei facuta de client.

Dupa punerea in aplicare a service-ului in perioada de garantie sau inlocuirea produsului, garantia nu poate extinsa sau reinoita.

Inainte de a face o reclamatie, va rugam sa verificati daca produsul defect este acoperit de conditiile de garantie, si este in concordanta cu conditiile de exploatarea a produsului.

– daca verificarile arata ca defectiunea nu poate fi rezolvata in termenul de garantie si reparatiile exterioare sunt refuzate, exista posibilitatea suportarii cheltuielilor transportului de catre client.

– reparatiile exterioare sunt suportate de client.

smartmedia nu-si asuma raspunderea pentru o retea electrica defectuoasa, incluzand socuri electrice, supra tensiune, sigurante cu o conductibiliate in afara standardelor, caderi de tensiune si sisteme de control pentru verificarea tensiunii, care nu se afla in grila de lucru a produsului, sisteme standard de lucru enumerate in fisa tehnica a produsului.

7. Garantie in cazul revanzarii

Conditiile garantiei nu acopera si produsele revandute de cumparator.

Termenii si conditiile generale de garantie sunt valabile pentru produsele vandute consumatorilor directi in Romania.